Strona: Prawo (kierunek wspólny z Uniwersytetem Europejskim Viadrina) - Kandydat UAM

Główna treść strony

Prawo (kierunek wspólny z Uniwersytetem Europejskim Viadrina)


Wydział Prawa i Administracji
Collegium Polonicum w Słubicach

poziom kształcenia: jednolite magisterskie czas trwania: 5-letnie
forma studiów: stacjonarne (dzienne) tytuł zawodowy: magister
profil kształcenia: ogólnoakademicki miejsce odbywania zajęć: Collegium Polonicum w Słubicach i Uniwersytet Europejski Viadrina we Frankfurcie nad Odrą

Informacje dodatkowe:

Aby zostać studentem wybranego kierunku studiów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu należy zostać najpierw studentem odpowiedniego kierunku studiów na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą.

Przy wyborze kierunku Prawo (kierunek wspólny z Uniwersytetem Europejskim Viadrina) należy być zaimmatrykulowanym na kierunek wspólny MAGISTER DES RECHTS na Wydziale Prawa na Uniwersytecie Europejskim Viadrina.

Oznacza to, iż poza dokumentami wymienionymi na stronie niezbędnym dokumentem wchodzącym w skład kompletu, który należy złożyć, jest zaświadczenie o wpisaniu na kierunek wspólny Magister des Rechts na EU Viadrina (Immatrikulationsbescheinigung für das Wintersemester 2017/18).

Osoby, które nie będą studentami EU Viadrina w roku akad. 2017/2018 na kierunku wspólnym Magister des Rechts nie zostaną przyjęte na ten kierunek w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Termin rejestracji na studia w EU Viadrina upływa 15 września 2017 r.

Warunki rekrutacji na studia na EU Viadrina dostępne są na stronie:
https://study.europa-uni.de/de/studieren/bewerben/index.html

Rekrutacja na kierunek

ostatni dzień zapisów na kierunek: 2017-10-15
ostatni dzień na opłacenie zapisu: 2017-10-15
termin składania dokumentów: od 2017‑08‑16 do 2017‑10‑16
limit miejsc: 78

Dane kontaktowe do Komisji Rekrutacyjnej:
Collegium Polonicum w Słubicach
ul. Kościuszki 1
69-100 Słubice
pokój: 150
uwagi: 1 piętro
tel.: 618296815

Godziny przyjmowania dokumentów:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 10:00-15:00

Szczegółowe zasady rekrutacji obowiązujące na kierunku

Uwaga: ważne informacje dotyczące postępowania rekrutacyjnego znajdziesz w części ogólnej uchwały rekrutacyjnej.

Na podstawie złożenia wymaganych dokumentów do wypełnienia limitu miejsc.

Schemat postępowania rekrutacyjnego obowiązujący na kierunku

Uwaga: poniższy schemat postępowania dotyczy wskazanego kierunku studiów.
Na innych kierunkach schemat postępowania może się różnić.
  1. Utworzenie konta w Systemie Internetowej Rekrutacji
    ostateczny termin wykonania tej czynności: 2017-10-15
    Kandydat zakłada indywidualne konto w Systemie Internetowej Rekrutacji wypełniając niezbędne dane osobowe. Późniejsze operacje związane z rekrutacją mogą być dokonywane jedynie po zalogowaniu na utworzone konto. Wszelkie kroki podjęte przez kandydata po zalogowaniu się w systemie są zapisywane i archiwizowane. Kandydatowi zostanie wygenerowany indywidualny numer rachunku bankowego, na które powinien dokonywać wpłat opłat rekrutacyjnych. Kandydat jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy hasła dostępu do konta rejestracji.
  2. Dokonanie zapisu na kierunek
    ostateczny termin zapisów na ten kierunek: 2017-10-15
    Kandydat wybiera kierunek/specjalność oraz rodzaj studiów. Zaleca się, aby kandydat zapoznał się dokładnie z zasadami rekrutacji obowiązującymi na danym kierunku oraz z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego.
  3. Opłacenie zapisu
    ostateczny termin opłacenia zapisu: 2017-10-15
    Kandydat wnosi opłatę za przystąpienie do postępowania rekrutacyjnego na wybranych przez siebie kierunkach/specjalnościach studiów. Nieopłacenie zapisu na danym kierunku jest jednoznaczne z nieprzystąpieniem do postępowania kwalifikacyjnego na tym kierunku.

    Uwaga: w przypadku gdy dokonana wpłata nie została przez dłuższy czas odnotowana w Systemie IR, kandydat ma możliwość wysłania - drogą elektroniczną - potwierdzenia dokonania wpłaty. Formularz zgłaszania potwierdzenia dokonania wpłaty znajduje się w zakładce 'Mój portfel' i zostaje uaktywniony na 2 dni przed ostatecznym terminem na opłacenie zapisu.
  4. Złożenie kompletu wymaganych dokumentów
    termin składania dokumentów: od 2017‑08‑16 do 2017‑10‑16.
    Kandydat, po dokonaniu prawidłowej rejestracji w systemie oraz opłaceniu zapisu, zobowiązany jest do dostarczenia, w określonym terminie (lub do czasu wypełnienia limitu miejsc), kompletu wymaganych dokumentów.

    Dokumenty mogą być składane przez osobę trzecią, pod warunkiem jednak, że podanie o przyjęcie na studia będzie podpisane własnoręcznie przez kandydata (w przypadku osób niepełnoletnich - również przez rodzica lub opiekuna prawnego). Kandydat nie musi wystawiać upoważnień osobie, która dostarczy dokumenty. Komplet dokumentów można również dostarczyć za pomocą przesyłki pocztowej lub kurierskiej. UWAGA! Istotna jest data dostarczenia dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej, a nie data stempla pocztowego.

    Komisja Rekrutacyjna wskaże dokładny adres dostarczenia dokumentów poprzez wiadomość w Systemie IR.
  5. Ostateczne wyniki postępowania kwalifikacyjnego
    Wyniki postępowania kwalifikacyjnego zostaną podane w Systemie Internetowej Rekrutacji, w zakładce 'Wyniki rekrutacji'. Po zalogowaniu kandydat uzyska informacje o przyjęciu bądź nieprzyjęciu na studia.
© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293