Programme description
Absolwent posiada rozszerzoną i pogłębioną interdyscyplinarną wiedzę z zakresu nauk o Ziemi i środowisku, geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej oraz nauk o zarządzaniu i jakości (w tym zagadnień ekonomicznych i prawnych związanych z działalnością w sektorze usług turystyczno-rekreacyjnych). W zależności od wybranej, sprofilowanej ścieżki studiów absolwent posiada zaawansowane kompetencje w zakresie następujących modułów: zarządzanie w turystyce, turystyka międzynarodowa, turystyka dostępna, nowe technologie komunikacyjno-informacyjne (ICT) w turystyce, ponadto grupa przedmiotów prowadzonych w języku angielskim. Dzięki szerokiemu spektrum zdobytej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych łatwo podejmuje pracę także w innych sektorach gospodarki w Polsce i za granicą.
Example of courses
- 
Planowanie turystyczne 
- 
Produkt turystyczny 
- 
Kreatywne myślenie 
- 
Systemy rezerwacyjne usług turystycznych 
- 
Programowanie wycieczek zagranicznych 
- 
Przedsiębiorczość w turystyce 
- 
Regiony turystyczne wybranych państw 
- 
Socjologia podróży 
Graduate competencies
- 
Wykorzystuje nowe technologie w turystyce. 
- 
Posługuje się w sposób komunikatywny co najmniej dwoma językami obcymi. 
- 
Planuje, organizuje i realizuje wyjazdy krajowe oraz zagraniczne, bazując na umiejętnościach nabytych podczas ćwiczeń terenowych. 
- 
Samodzielnie i efektywnie podejmuje decyzje, kreatywnie rozwiązuje złożone problemy. 
- 
Zarządza działalnością w sferze turystyki i rekreacji. 
- 
Posiada umiejętność współpracy i kierowania zespołami ludzkimi, organizuje i moderuje spotkania. 
- 
Prezentuje zagadnienia branżowe w języku polskim oraz w językach obcych. 
Career prospects
- 
Stanowiska managerskie m. in. w instytucjach kultury, związanych z ochroną środowiska przyrodniczego; obiektach noclegowych 
- 
Branża MICE, ICT 
- 
Jednostki samorządu terytorialnego, organizacje i stowarzyszenia turystyczne 
- 
Firmy zajmujące się consultingiem dla branży turystycznej 
- 
Prowadzenie własnej działalność gospodarczej