Programme description
Kierunek komunikacja europejska adresowany jest do studentów o szerokich zainteresowaniach humanistycznych i społecznych, poszukujących nowoczesnej interdyscyplinarnej wiedzy teoretycznej i pragnących podnieść swoje kompetencje praktyczne w zakresie komunikacji interpersonalnej. Zaproszenie kierujemy do absolwentów polskich oraz zagranicznych szkół średnich wszelkiego typu. Komunikacja europejska oferuje otwarte wykształcenie zgodne z oczekiwaniami współczesnego rynku pracy.
Student nauczy się u nas zarządzać relacjami ludzkimi, diagnozować kontakty interpersonalne, skutecznie wykorzystywać komunikację wirtualną, pozna podstawy procesów promocyjnych. W ramach programu Compare your culture studenci komunikacji europejskiej będą mieli okazję uczestniczenia w wykładach prowadzonych przez znakomitych wykładowców z całego świata, a w ramach modułu Przybliżenia będą odbywać wizyty studyjne w europejskich stolicach. Nowością są również zajęcia prowadzone na zasadach tutorialu, na których studenci w niewielkich grupach i pod okiem znakomitych ekspertów będą zgłębiać interesujące ich zagadnienia specjalistyczne. Wiedza praktyczna przekazywana studentom, usytuowana jest w szerokim kontekście historycznym, prawnym, filologicznym i kulturoznawczym.
Program studiów przewiduje następujące formy zajęć: wykłady, ćwiczenia, konwersatoria, seminaria, zajęcia praktyczne realizowane w formie warsztatów oraz zajęcia terenowe. Lektoraty z języków obcych prowadzone są od pierwszego semestru i pozwalają uzyskać umiejętności językowe na poziomie B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Specialties
-
Dyplomacja publiczna
-
Dialog kultur
Example of courses
- Techniki negocjacyjne w dyplomacji publicznej
- Komunikacja kulturowa i podstawy komunikacji społecznej
- Warsztat z edytorstwa, visual culture
- Interpretacja tekstu popkultury
- Nowa komunikacja medialna
- Technologie informacyjne
- Sztuka wystąpień publicznych
- Erystyka
- PR w mediach społecznościowych
Graduate competencies
- Kompetencje z zakresu komunikologii umożliwiające mu podjęcie pracy zawodowej lub kontynuację studiów
Career prospects
- Działy promocji, marketingu i PR
- Przedsiębiorstwa prywatne i publiczne
- Działy obsługi klienta
- Działy sprzedaży
- Instytucje administracji publicznej
- Media (radio i telewizja)